sunnuntai 3. marraskuuta 2013

Koiran pesua ja kissan hurjastelua

Aatteli että minä teen pitkiä postauksia enkä pikkusia ja lyhyitä:) PS: Paljon kuvia:D
Tänään siivosin kanin häkit, ulkoilutin Odellaa, pesin koiraa ja autoin kissan pulasta eli toisin sanoen melkoinen päivä. Kerron sillä tavalla että kuva ja kerron kuvasta.


Otin matkalla kanilaan muutaman kuvan Jytystä;)


Sitten siivosin kanilaa jonkin aikaa siitä kuulin kolinaa... kukas muukaan kuin kissa katolla ja sähköpylväässä.
No tuli se hetken päästä alas... onneksi:)








Odella ja tärähtänyt kuva:D

Käytiin me Odellan kanssa ulkona, mutta muut ei kerenny kun tuli pimeä.


Mella.
 KORAN PESU

Se olikin melkoinen juttu... huh:)
Koira shampoo.
Ensin tarvikkeita.



Harja.

Toisenlainen harja.

No niin, Jyty pelkää vettä TOSI paljon. Jten minä olin aivan märkä, mutta nyt on puhdas koira:D

HUOM!
Tähä loppuun sivuilla: Manteli ja Paavo on julkaistu muisto runot.

5 kommenttia:

  1. Ompa sulla ollut "eläimellinen"viikonloppu.Niin muuten mullakin.Olemme hoitaneet karjaa ja siellä erityisesti sairasta vasikkaa,joka ei näytä parantumisen merkkejä.Kaikki on koitettu,mitä ymmärretty,mutta jokin salaperäinen juttu sitä vaivaa ja olen jo luovuttanut.Aamulla katotaan mitä tehhään.Lisäksi osallistuin kummipojan karanneen koiran metsästykseen ja onni oli myötä,koira löytyi ja onnelliset omistajat lähtivät ajelemaan kiitollisena kotia kohti.

    VastaaPoista
  2. Jaaha, parantumisia vasikalle ja onneksi koira löytyi:)

    VastaaPoista
  3. Auttaisiko koiran pesu vähän useammin, ettei sitten niin pelkää vettä. Olipa reisp päivä Sinulla tänään.

    VastaaPoista
  4. Mun täytyy tunnustaa, etten ole koskaan nähnyt, kun koiraa pestään. Eli mulla ei ole omakohtaista kokemusta asiasta ollenkaan. Mutta sen oon ymmärtänyt muiden puheista, että märkää hommaa on. Paljon on viikonlopussa ehtinyt tapahtua.

    VastaaPoista